Globaalsete suurklientide püüdmiseks tuleb teha head turundust ja müügitööd, kuid kõige paremini töötab rahulolev klient, rääkis Cleveroni turundusjuht Kertu Kuusik Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
- Cleveroni turundusjuht Kertu Kuusik
"Me näeme, et moel või teisel ikkagi see, et su tänane klient on rahul ja ütleb, et see töötabki, on see, kus sa saad jala ukse vahele," sõnas Kuusik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Telia senine turundus- ja brändiosakonna juhataja Kertu Kuusik võtab vastu uue väljakutse rohevaldkonna idufirmas Kwota, tema kohusetäitjaks Telias saab alates 13. augustist praegune turundustehnoloogia valdkonna juht Nelli Põdra.
Pakiroboteid ja -terminale arendav Eesti tehnoloogiaettevõte Cleveron AS osales üleeuroopalisel auhinnakonkursil DesignEuropa tööstusettevõtete disainlahenduste kategoorias ja jõudis esimese Balti riigina konkursi ajaloos nelja parima finalisti sekka.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.