Duo Media Networks OÜ-l lõppes teine täispikk tegevusaasta, mil laieneti uue teenusega ka Ungarisse, kus käivitati koostöös turu suurima teleoperaatoriga Kidzone-bränditud VOD-teenus. Lisaks uuendati koostöös Postimees Grupiga televisioonisaadete tasuta järelvaatamise platvorm, mis sai uueks nimeks DuoPlay.
- Duo Media Networksi juht Jüri Pihel Foto: Andras Kralla
Duo Media Networks edastab 17 telekanalit 31 riigis ja seitsmes keeles, sh Kanal 2, Duo 3, Duo 4, Duo 5, Duo 6, Kidzone, Filmzone, Smartzone, Kanal 7 jt. Lisaks telekanalitele opereerib ettevõte veel 9 raadiojaama Eestis, sh Kuku, Elmar, MyHits jt.
Seotud lood
Viimasel majandusaastal teenis Postimees Grupp 30,9 miljonit eurot müügitulu ja vähendas veidi kahjumit, kuid omaniku sissemakseta hakkama ei saanud.
Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik avavad, milline on Eesti meedia- ja reklaamivaldkonna olukord praegu, kuidas läheb reklaamimüügil erinevates kanalites ning milliseid muutusi nad lähitulevikus näevad.
Viite raadiokanalit haldav Duo Media Networks on vähem kui aastaga kinnitanud end kommertsraadioturu liidriks. Just Duo jaamad koguvad erakanalite hulgas kõige enam kuulamisaega.
Eelmise aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ jõudis oma esimese kuue tegevuskuuga 520 000 euroga kasumisse.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.