• 23.10.23, 15:22

Kommunikatsiooniekspert: siinne meediamaastik on muutunud üsna ameerikalikuks

Kommunikatsiooniekspert Jan Jõgis-Laats andis Äripäeva hommikuprogrammi saates valitsusele nõu, kuidas oma sõnumeid paremini kommunikeerida ja avas, miks on automaks ebaloogiline.
Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Jan Jõgis-Laats.
  • Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Jan Jõgis-Laats.
Küsimusele, kui palju näiteks poliitikud kommunikatsiooniekspertide nõu kuulda võtavad, vastas Hamburg & Partnerid partner Jan Jõgis-Laats, et see oleneb vastuvõtlikkusest ja üsna sageli ei teadvustata endale seda, mismoodi hakkavad kaamera või mikrofoni ees antud kommentaarid pärast oma elu elama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele