Kommunikatsiooniekspert: siinne meediamaastik on muutunud üsna ameerikalikuks
Kommunikatsiooniekspert Jan Jõgis-Laats andis Äripäeva hommikuprogrammi saates valitsusele nõu, kuidas oma sõnumeid paremini kommunikeerida ja avas, miks on automaks ebaloogiline.
Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Jan Jõgis-Laats.
Küsimusele, kui palju näiteks poliitikud kommunikatsiooniekspertide nõu kuulda võtavad, vastas Hamburg & Partnerid partner Jan Jõgis-Laats, et see oleneb vastuvõtlikkusest ja üsna sageli ei teadvustata endale seda, mismoodi hakkavad kaamera või mikrofoni ees antud kommentaarid pärast oma elu elama.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.