• 23.10.23, 15:22

Kommunikatsiooniekspert: siinne meediamaastik on muutunud üsna ameerikalikuks

Kommunikatsiooniekspert Jan Jõgis-Laats andis Äripäeva hommikuprogrammi saates valitsusele nõu, kuidas oma sõnumeid paremini kommunikeerida ja avas, miks on automaks ebaloogiline.
Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Jan Jõgis-Laats.
  • Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Jan Jõgis-Laats.
Küsimusele, kui palju näiteks poliitikud kommunikatsiooniekspertide nõu kuulda võtavad, vastas Hamburg & Partnerid partner Jan Jõgis-Laats, et see oleneb vastuvõtlikkusest ja üsna sageli ei teadvustata endale seda, mismoodi hakkavad kaamera või mikrofoni ees antud kommentaarid pärast oma elu elama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele