Autorid: Laura Reiter, Sigrid Hiis • 8. september 2023

Tanel Veenre: koopia on originaali turundus

Ehtekunstnik ning omanimelise kaubamärgi disainer Tanel Veenre avaldas Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“, millised on Hiina turu eripärad ja mida ta ise on teinud selleks, et oma brändi ja toodetega sealsel pöörasel turul silma paista.
Ehtekunstnik ja omanimelise brändi disainer Tanel Veenre
Foto: Krõõt Tarkmeel

Tanel Veenre märkis, et Hiinas on kopeerimine juba kultuuriliselt sisse kodeeritud ja nad kopeerivad peale toodete ka inimesi. Koopiate ja koopiate tegijatega ei ole aga mõtet tema sõnul võidelda, kuna Hiinas on tohutu koopiate tööstus ja pigem arvab ta, et koopia on originaali turundus. Samas märkis Veenre, et ainuke asi, mida ta teha saab, on see, et tema imago- ja tootepildid sealsetes e-poodides võltstoodete juurest maha võetaks. Selleks on tal palgatud ettevõte, kes regulaarset monitooringut teeb ja piltide eemaldamise eest hoolitseb.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700