• 08.09.23, 13:18

Tanel Veenre: koopia on originaali turundus

Ehtekunstnik ning omanimelise kaubamärgi disainer Tanel Veenre avaldas Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“, millised on Hiina turu eripärad ja mida ta ise on teinud selleks, et oma brändi ja toodetega sealsel pöörasel turul silma paista.
Ehtekunstnik ja omanimelise brändi disainer Tanel Veenre
  • Ehtekunstnik ja omanimelise brändi disainer Tanel Veenre Foto: Krõõt Tarkmeel
Tanel Veenre märkis, et Hiinas on kopeerimine juba kultuuriliselt sisse kodeeritud ja nad kopeerivad peale toodete ka inimesi. Koopiate ja koopiate tegijatega ei ole aga mõtet tema sõnul võidelda, kuna Hiinas on tohutu koopiate tööstus ja pigem arvab ta, et koopia on originaali turundus. Samas märkis Veenre, et ainuke asi, mida ta teha saab, on see, et tema imago- ja tootepildid sealsetes e-poodides võltstoodete juurest maha võetaks. Selleks on tal palgatud ettevõte, kes regulaarset monitooringut teeb ja piltide eemaldamise eest hoolitseb.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele