• 07.09.23, 11:10

Bolt alustas koostööd sotsiaalmeediaplatvormiga Snapchat

Bolt alustas koostööd sotsiaalmeediaplatvormiga Snapchat, kellega koos valmis filter, mille abil on miljonitel inimestel üle maailma võimalik näha, millised näeksid nende kodulinna tänavad välja vähemate autodega.
Bolt alustas koostööd sotsiaalmeediaplatvormiga Snapchat
P.E.O.P.L.E. nime kandev liitreaalsusfilter tunneb ära pargitud autod ja asendab need hubaste välikohvikute, jalgrattateede või rohelusega.

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.23, 10:12
Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: oluline on näha bränditurundust mitte kuluna, vaid investeeringuna
Rahvusvahelise töökogemusega Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste avab intervjuus erinevate töökultuuride eripärasid ja räägib muu hulgas, miks Boltis brändinguga alles hiljuti süstemaatiliselt tegelema hakati, kuidas teha turundust 45+ riigis ning viimasest brändikampaaniast “Break up to break free”, mida jagas oma kanalites ka Adweek.
Uudised
  • 30.05.23, 11:10
Maikuu parim kaubamärk Bolt annab linnad inimestele tagasi
Patendiamet kuulutas maikuu parimaks kaubamärgiks Bolti. Ettevõtte globaalne kommunikatsioonijuht Karin Kase nimetab Bolti superäpiks - sellel on üle 100 miljoni kliendi rohkem kui 45 riigis, ent samas oli 2019. aastal tehtud nimemuutus ja brändiuuendus paras katsumus.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele