• 07.09.23, 11:10

Bolt alustas koostööd sotsiaalmeediaplatvormiga Snapchat

Bolt alustas koostööd sotsiaalmeediaplatvormiga Snapchat, kellega koos valmis filter, mille abil on miljonitel inimestel üle maailma võimalik näha, millised näeksid nende kodulinna tänavad välja vähemate autodega.
Bolt alustas koostööd sotsiaalmeediaplatvormiga Snapchat
P.E.O.P.L.E. nime kandev liitreaalsusfilter tunneb ära pargitud autod ja asendab need hubaste välikohvikute, jalgrattateede või rohelusega.

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.23, 10:12
Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: oluline on näha bränditurundust mitte kuluna, vaid investeeringuna
Rahvusvahelise töökogemusega Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste avab intervjuus erinevate töökultuuride eripärasid ja räägib muu hulgas, miks Boltis brändinguga alles hiljuti süstemaatiliselt tegelema hakati, kuidas teha turundust 45+ riigis ning viimasest brändikampaaniast “Break up to break free”, mida jagas oma kanalites ka Adweek.
Uudised
  • 30.05.23, 11:10
Maikuu parim kaubamärk Bolt annab linnad inimestele tagasi
Patendiamet kuulutas maikuu parimaks kaubamärgiks Bolti. Ettevõtte globaalne kommunikatsioonijuht Karin Kase nimetab Bolti superäpiks - sellel on üle 100 miljoni kliendi rohkem kui 45 riigis, ent samas oli 2019. aastal tehtud nimemuutus ja brändiuuendus paras katsumus.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele