Autor: Laura Reiter • 15. august 2023

Tiina-Mall Vannastu: emotsionaalne bränding ei tähenda vaid huumorit

Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul on emotsionaalse brändi eesmärk luua inimestega pikaaegne suhe läbi emotsioonide. Ta lisas, et just emotsioonide toomine brändi on see, mis neid ettevõttena konkurentidest eristab.
Tiina-Mall Vannastu muudatustest ettevõtte kommunikatsioonis: "Mul turundajana tõusid alguses ihukarvad püsti, sest kui hakkame klientidest kui sõbrakestest rääkima, siis peab ka iga meie lugu ehe olema ja peame ka ise käituma kui tõelised sõbrad."
Foto: Harry Tiits

Mida tähendab lühidalt emotsionaalne bränd?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700