Tööandja bränding peab olema midagi enamat kui värbamiskampaania
Seekordses Äripäeva raadio saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile.
Pildil teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti, saatejuht Keit Ausner ning Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
Foto: Äripäev
Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.