Autor: Laura Reiter • 10. august 2023

Alvar Lonks: loovus pole midagi muud kui viga või nihe normaalsuses

Agentuuri Tabasco loovjuhi ja tänavuse BalticBesti žüriiliikme Alvar Lonksi sõnul võiks iga reklaamitegija unistus olla Cannes'i lõvi võitmine. Kui seda ambitsiooni pole, siis ollakse vale ala peal või tuleks midagi ümber mõelda. Lisaks usub ta, et AI areng toob endaga kaasa eneseväljendusliku revolutsiooni.

Kuidas näed (rahvusvaheliste) reklaamikonkursside olulisust täna? Mida need annavad?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700