Autor: Kantar Emor • 8. august 2023

DEI-strateegia näitab, kui julge on bränd sotsiaalsete teemade osas

Erinevatel ettevõtetel on välja töötatud n-ö DEI-strateegia, mis hõlmab mitmekesisust (diversity), võrdsust (equity) ja kaasatust (inclusion). Brändidel on nii sotsiaalne kui ka äriline vastutus olla kaasavam, ent selles kriitilises valdkonnas õigesti tegutsemiseks on vaja rohkemat kui vaid head kavatsused.
Foto: Unsplash

Polariseerituse ajastul võivad osa brändide püüdlused viia laupkokkupõrkesse inimestega, kes ei toeta sellist mitmekesisuse esiletoomist. Kantari üleilmne uuring aga näitab, et valdav enamik ehk kolmveerand elanikest nõustub, et brändid peaksid olema sotsiaalselt vastutustundlikud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700