• 18.07.23, 11:23

BalticBest 2023 züriiliige: veebikommentaaride lugemine aitab luua häid turundusideid

Tänavuse loovuskonkursi BalticBest žüriiliige ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy strateegilise planeerimise juht Dina Dretvic rääkis lühiintervjuus muu hulgas, et ammutab inspiratsiooni peamiselt veebikommentaaridest ning inimestelt nende igapäevases keskkonnas.
Dina Dretvic
  • Dina Dretvic
Kui palju te oma igapäevatöös tehisintellekti kasutate?

Seotud lood

Uudised
  • 17.07.23, 14:29
Kuldmuna kullad saavad BalticBestil osaleda poole soodsamalt
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 23. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 9. august. Tänavusel Kuldmunal kulla võitnud töid saab BalticBestile esitada poole soodsamalt.
Uudised
  • 05.07.23, 13:43
Tutvu BalticBest 2023 žüriiga
Täiendatud
Iga-aastane globaalne väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2023 toimub live ülekandena 23. augustil. Meil on hea meel tutvustada esimesi žürii liikmeid.
Uudised
  • 28.06.23, 15:45
BalticBest 2023 loovuskonkurss on täies hoos! Tööde esitamise tähtaeg on 11. august
Iga-aastane globaalne väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2023 on tööde esitamiseks avatud. Tähtaeg tööde esitamiseks kukub 11. augustil.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele