Tänaseks juba 19aastaseks saanud Robin Pass on koostööd teinud mitmete Eesti kaubamärkidega ning vorpinud enda mammast TikToki staari ning Pass kommenteerib, et tema eesmärk sotsiaalmeedia turundajana ei ole pelgalt müüginumbrite suurendamine, vaid põhiline on kommuuni kasvatamine.

- Sotsiaalmeedija turundaja Robin Pass tegi oma vanaemast TikToki staari: “Mamma, mäletad, ma ütlesin sulle, et sa saad kuulsaks. Nüüd on nii, et sa oledki kuulus.”
- Foto: Liis Treimann
Terve gümnaasiumiaja tegeles Pass kooli kõrvalt oma äriga. Tänaseks on Pass ehitanud üles agentuuri, mis pakub ettevõtetele turundust TikTokis. Passi klientide seas on näiteks Balti Jaama Turg, Tallinna Keskturg, Lõunakeskus, Vapiano ja Wolt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.