• 10.07.23, 13:29

Meta keelas Eesti ettevõttel logo tõttu üle-euroopalise reklaamikampaania

Eesti elustiilibränd F*rget About Tomorrow, mille eesmärk on anda inimestele julgust elada rohkem tänases ning mitte muretseda homse pärast, planeeris alustada üle-euroopalise reklaamikampaaniaga, et tutvustada oma uut mütside sarja.
Meta keelas Eesti ettevõttel logo tõttu üle-euroopalise reklaamikampaania
Kampaania pidi hõlmama erinevaid platvorme, sealhulgas Meta sotsiaalmeedia platvorme (Facebook ja Instagram), mis olid ühedolulisemad kanalid sihtgrupini jõudmiseks.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele