Autor: Kantar Emor • 20. juuni 2023

Vaata, millised on 10 maailma kõige väärtuslikumat brändi aastal 2023

Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands Report 2023 näitab, et TOP100 brändide väärtus on 6,9 triljonit dollarit. Võrreldes möödunud aastaga on toimunud küll teatav langus, kuid pikaajalises vaates on trend tõusujoonel.
Foto: Unsplash

Apple säilitas oma esikoha kõige väärtuslikuma brändina Kantari BrandZ iga-aastases edetabelis. Apple’i brändi väärtust hinnatakse 880 miljardile dollarile ning nad on oma brändiga paistnud silma ja ära põhjendanud ka kõrgema hinna, olles tähenduslik ja eristuv bränd. Apple’ile järgnevad tehnoloogiabrändid Google ja Microsoft. Tehnoloogiabrändid on TOP100s kõige enam esindatud ja kõige suurema brändi väärtusega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700