• 06.06.23, 16:59

B2B turunduse õppetunnid David Blinovilt: bränditeadlikkus ei loo nõudlust ja järjepidevus on parem kui täiuslikkus

Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov jagab kogemusi, mida võiks kasvuturunduses ja nõudluse loomisel rakendada.
David Blinovi sõnul on A/B-testid ajaraiskamine ja enamik B2B ostuotsuseid tehakse kohtades, mida me ei suuda jälgida.
  • David Blinovi sõnul on A/B-testid ajaraiskamine ja enamik B2B ostuotsuseid tehakse kohtades, mida me ei suuda jälgida.
Blinov on oma B2B kasvuturunduse agentuuri The F Company juhtimisel teinud koostööd mainekate B2B ettevõtetega Põhjamaades. Siinkohal jagab ta 33 suurimat õppetundi B2B turundusest, mida ta on omal nahal kogenud.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.22, 15:18
Kasvuturundus - see on olemasolevate teadmiste kasutamine uudsel viisil
19. aprillil toimus Tallinnas põnev ja sisukas kasvuturunduse seminar, mille viis läbi Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov. Toome ära seminaril kõlama jäänud peamised mõtteterad ja soovitused, mida edukat kasvuturundust tehes rakendada.
Uudised
  • 05.04.22, 15:16
Kasvuturundajate peamine viga on see, et nad ei tee eksperimente süstemaatiliselt
Loe intervjuud Soome kasvuturunduse eksperdi David Blinoviga, kes esineb 19. mail toimuval kasuvuturunduse meistriklassis.
Uudised
  • 07.03.22, 10:45
David Blinov: ära usalda turundusanalüütikat, helista hoopis kliendile
David Blinov on tõusev täht Soome turundusmaailmas. Tema firma F Company keskendub eelkõige B2B kasvuturundusele. David esineb 19. aprillil Tallinnas toimuval kasvuturunduse seminaril "Growth Marketing meistriklass".
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele