Autor: Laura Reiter • 6. juuni 2023

B2B turunduse õppetunnid David Blinovilt: bränditeadlikkus ei loo nõudlust ja järjepidevus on parem kui täiuslikkus

Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov jagab kogemusi, mida võiks kasvuturunduses ja nõudluse loomisel rakendada.
David Blinovi sõnul on A/B-testid ajaraiskamine ja enamik B2B ostuotsuseid tehakse kohtades, mida me ei suuda jälgida.

Blinov on oma B2B kasvuturunduse agentuuri The F Company juhtimisel teinud koostööd mainekate B2B ettevõtetega Põhjamaades. Siinkohal jagab ta 33 suurimat õppetundi B2B turundusest, mida ta on omal nahal kogenud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700