• 06.06.23, 16:59

B2B turunduse õppetunnid David Blinovilt: bränditeadlikkus ei loo nõudlust ja järjepidevus on parem kui täiuslikkus

Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov jagab kogemusi, mida võiks kasvuturunduses ja nõudluse loomisel rakendada.
David Blinovi sõnul on A/B-testid ajaraiskamine ja enamik B2B ostuotsuseid tehakse kohtades, mida me ei suuda jälgida.
  • David Blinovi sõnul on A/B-testid ajaraiskamine ja enamik B2B ostuotsuseid tehakse kohtades, mida me ei suuda jälgida.
Blinov on oma B2B kasvuturunduse agentuuri The F Company juhtimisel teinud koostööd mainekate B2B ettevõtetega Põhjamaades. Siinkohal jagab ta 33 suurimat õppetundi B2B turundusest, mida ta on omal nahal kogenud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele