19. aprillil toimus Tallinnas põnev ja sisukas kasvuturunduse seminar, mille viis läbi Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov. Toome ära seminaril kõlama jäänud peamised mõtteterad ja soovitused, mida edukat kasvuturundust tehes rakendada.
- Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov.
Selleks, et mõista kasvuturunduse vajalikkust, tõi Blinov kõigepealt taustateadmisena välja aspektid, mis turunduse keeruliseks teevad. Esiteks – turundus peaks tooma ettevõttesse kasumit, teiseks – klienditeekonnad on keerulisemad kui varem, ja kolmandaks – ostuotsused toimuvad kohas, kus neid ei saa track’ida.
Seotud lood
Loe intervjuud Soome kasvuturunduse eksperdi David Blinoviga, kes esineb 19. mail toimuval kasuvuturunduse meistriklassis.
David Blinov on tõusev täht Soome turundusmaailmas. Tema firma F Company keskendub eelkõige B2B kasvuturundusele. David esineb 19. aprillil Tallinnas toimuval kasvuturunduse seminaril "Growth Marketing meistriklass".
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.