Kasvuturundus - see on olemasolevate teadmiste kasutamine uudsel viisil
19. aprillil toimus Tallinnas põnev ja sisukas kasvuturunduse seminar, mille viis läbi Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov. Toome ära seminaril kõlama jäänud peamised mõtteterad ja soovitused, mida edukat kasvuturundust tehes rakendada.
Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov.
Selleks, et mõista kasvuturunduse vajalikkust, tõi Blinov kõigepealt taustateadmisena välja aspektid, mis turunduse keeruliseks teevad. Esiteks – turundus peaks tooma ettevõttesse kasumit, teiseks – klienditeekonnad on keerulisemad kui varem, ja kolmandaks – ostuotsused toimuvad kohas, kus neid ei saa track’ida.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]