• 26.04.22, 15:18

Kasvuturundus - see on olemasolevate teadmiste kasutamine uudsel viisil

19. aprillil toimus Tallinnas põnev ja sisukas kasvuturunduse seminar, mille viis läbi Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov. Toome ära seminaril kõlama jäänud peamised mõtteterad ja soovitused, mida edukat kasvuturundust tehes rakendada.
Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov.
  • Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov.
Selleks, et mõista kasvuturunduse vajalikkust, tõi Blinov kõigepealt taustateadmisena välja aspektid, mis turunduse keeruliseks teevad. Esiteks – turundus peaks tooma ettevõttesse kasumit, teiseks – klienditeekonnad on keerulisemad kui varem, ja kolmandaks – ostuotsused toimuvad kohas, kus neid ei saa track’ida.

Seotud lood

Uudised
  • 05.04.22, 15:16
Kasvuturundajate peamine viga on see, et nad ei tee eksperimente süstemaatiliselt
Loe intervjuud Soome kasvuturunduse eksperdi David Blinoviga, kes esineb 19. mail toimuval kasuvuturunduse meistriklassis.
Uudised
  • 07.03.22, 10:45
David Blinov: ära usalda turundusanalüütikat, helista hoopis kliendile
David Blinov on tõusev täht Soome turundusmaailmas. Tema firma F Company keskendub eelkõige B2B kasvuturundusele. David esineb 19. aprillil Tallinnas toimuval kasvuturunduse seminaril "Growth Marketing meistriklass".
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele