• 04.05.23, 16:03

Inspiratsiooni: 9 suvist influencer-kampaaniat

Maikuu on viimane aeg suvekampaaniate planeerimiseks. Seetõttu vaatas influencer-turunduse agentuur Promoty üle eelmiste aastate suvekampaaniad ja tõi inspiratsiooniks välja mõned lemmikud.
Inspiratsiooni: 9 suvist influencer-kampaaniat
1. Saladuse hoidmine Vitamin Welliga

Seotud lood

Saated
  • 17.03.23, 14:01
Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.
Uudised
  • 04.10.22, 10:57
Promoty juht avalikustab võtme, kuidas suunamudijaga edukalt turundada
Promoty juhi Aleks Koha sõnul teevad ettevõtted aina enam suunamudijatega pikaajalisi koostöid ja see on ka võti, mis eduni viib.
Uudised
  • 17.06.22, 15:33
Kuidas kasvatada äri sotsiaalmeedias ja kui palju maksta influencer’ile?
7. juunil toimus Tallinnas Sotsiaalmeedia aastakonverents. Seal esinenud ekspertide sõnul on audiovisuaalne sisu tulnud selleks, et jääda ning üha enam kogub populaarsust TikTok, millest ei pääse varsti üle ega ümber ükski ettevõte, kes soovib konkurentsis püsida.
Uudised
  • 25.04.22, 14:19
Anni Rahula: influencer’id on täna juba nagu professionaalsed loovagentuurid
Influencer turunduse platvormi Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „A mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson rääkisid järjekordses Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ influencer turunduse köögipoolest, influencer’ite vastutusest, enda isiklikest põhimõtetest, trendidest ja sellest, millistes muus maailmas populaarsust kogunud koostöövormides nad Eestis suurt tulevikku ei näe.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele