Maailma kõige loovamad ja tõhusamad reklaamid paljastavad edukate kampaaniate saladuse: tee nalja ja puuduta hinge!
Kantari Creative Effectiveness Awards toob esile kõige loovamad ja tõhusamad reklaamid kogu maailmast ning paljastab, mis teeb need nii eriliseks. Lisaks toob Kantar välja soovitused reklaamitegijatele ja viis trendi loovtöös.
Edukate kampaaniate võti on õppimine kogu loomeprotsessi jooksul. Rahvusvahelises Kantaris lasime tarbijatel vaadata sisu, mis on loodud üle maailma – kokku 13 000 digi-, sotsiaalmeedia-, TV-, trüki- ja välimeedia reklaami.
TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu tõmbaks tähelepanu ja looks brändile väärtust, mitte ei oleks üks tüütu ja kiiresti edasiskrollitav vahepala TikToki kasutaja jaoks?
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?