• 02.05.23, 11:22

Maailma kõige loovamad ja tõhusamad reklaamid paljastavad edukate kampaaniate saladuse: tee nalja ja puuduta hinge!

Kantari Creative Effectiveness Awards toob esile kõige loovamad ja tõhusamad reklaamid kogu maailmast ning paljastab, mis teeb need nii eriliseks. Lisaks toob Kantar välja soovitused reklaamitegijatele ja viis trendi loovtöös.
Tänavune telereklaamide võitja KFC Héritage.
  • Tänavune telereklaamide võitja KFC Héritage.
Edukate kampaaniate võti on õppimine kogu loomeprotsessi jooksul. Rahvusvahelises Kantaris lasime tarbijatel vaadata sisu, mis on loodud üle maailma – kokku 13 000 digi-, sotsiaalmeedia-, TV-, trüki- ja välimeedia reklaami.

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.23, 11:52
Viis soovitust eristuva TikToki reklaami loomiseks
TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu tõmbaks tähelepanu ja looks brändile väärtust, mitte ei oleks üks tüütu ja kiiresti edasiskrollitav vahepala TikToki kasutaja jaoks?
Uudised
  • 07.03.23, 09:14
3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla
Rahvusvaheline Kantar selgitab, kuidas mõista sotsiaalmeedia rolli oma meediastrateegias ja toob välja kolm tegurit, millega selle mõju suurendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele