Maailma kõige loovamad ja tõhusamad reklaamid paljastavad edukate kampaaniate saladuse: tee nalja ja puuduta hinge!
Kantari Creative Effectiveness Awards toob esile kõige loovamad ja tõhusamad reklaamid kogu maailmast ning paljastab, mis teeb need nii eriliseks. Lisaks toob Kantar välja soovitused reklaamitegijatele ja viis trendi loovtöös.
Edukate kampaaniate võti on õppimine kogu loomeprotsessi jooksul. Rahvusvahelises Kantaris lasime tarbijatel vaadata sisu, mis on loodud üle maailma – kokku 13 000 digi-, sotsiaalmeedia-, TV-, trüki- ja välimeedia reklaami.
TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu tõmbaks tähelepanu ja looks brändile väärtust, mitte ei oleks üks tüütu ja kiiresti edasiskrollitav vahepala TikToki kasutaja jaoks?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.