Autor: Karl-Eduard Salumäe • 28. aprill 2023

“Urmas, meil kanistreid jagub” ehk huumor reklaamis pole kellegi kulul ilkumiseks

Kui reklaamis pakutakse Urmasele kanistreid, et rohkem saaks kütust tankida või Silviale Pakendikeskuse toodete hulgast midagi püsivamat, viidates muusiku suhetele, siis selle eesmärk pole teha kedagi maha ega võtta kindlat hoiakut, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillaots ja agentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.

Hommikuprogrammis räägivad aasta turundustiimi auhinna võitnud ettevõtte Pakendikeskus turundusjuht Annika Sillaots ja Alvar Lonks, kuidas suhtutakse turunduses huumoriga tähelepanu võitmisse. Just Tabasco on koos Pakendikeskusega nende teravmeelsete sotsiaalmeediapostituste taga. Postituste, mis pakuvad jätkuvalt kõneainet.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700