Autor: Karl-Eduard Salumäe • 28. aprill 2023
“Urmas, meil kanistreid jagub” ehk huumor reklaamis pole kellegi kulul ilkumiseks
Kui reklaamis pakutakse Urmasele kanistreid, et rohkem saaks kütust tankida või Silviale Pakendikeskuse toodete hulgast midagi püsivamat, viidates muusiku suhetele, siis selle eesmärk pole teha kedagi maha ega võtta kindlat hoiakut, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillaots ja agentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
Hommikuprogrammis räägivad aasta turundustiimi auhinna võitnud ettevõtte Pakendikeskus turundusjuht Annika Sillaots ja Alvar Lonks, kuidas suhtutakse turunduses huumoriga tähelepanu võitmisse. Just Tabasco on koos Pakendikeskusega nende teravmeelsete sotsiaalmeediapostituste taga. Postituste, mis pakuvad jätkuvalt kõneainet.