Lõppemas on esimene kevadkuu, ilmad soojenevad ning päevad hakkavad järk-järgult pikemaks ja ööd lühemaks muutuma. Tasapisi toob see kaasa mitmeid hooajalisi tegevusi, mille valguses tunnustab Omniva 2023. aasta esimese parima otseposti tiitliga ettevõtet 2G Baltic Company, kelle otsepost kutsub kohalikke inimesi rehvivahetusse.

- Aasta esimese kvartali parima otseposti tiitli pälvis ettevõte 2G Baltic Company.
“2G Baltic Company reklaam on heaks näiteks, kuidas otsepost lahendab hästi olukorra, kus sõnumit on vaja levitada kindlas piirkonnas, antud juhul Ülenurmes ja Tõrvandil. Tegu on väga ajakohase postitusega – targalt on juba peamise rehvivahetuse hooaja eel end klientidele meelde tuletatud,” põhjendab seekordset valikut Omniva teenusejuht ja otseposti žüriiliige Kristi Purge ja lisas, et nagu ikka, on otseposti loomisel oluline mõelda mõõdetavusele. Antud flaieri ettenäitamisel saavad kliendid 20% aastapäeva soodustust teenustöödelt. Võit nii kliendile kui ka mugav mõõtühik ettevõttele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevad on aeg, mil mõtted puhkevad taas õitsele ja terendab uus hingamine. Ihkame leida inspiratsiooni, värskeid ideid ja uusi tegevusi, mistõttu on kevade hakul otsepost suurepärane võimalus teavitada kliente oma ettevõtte uudistest ja hooajalistest pakkumistest.
Möödunud aasta viimasele kuule pani väärika lõpu ettevõte Prindiviis, kes oma värske trükikoja loomise ja vastavateemalise reklaamiga on endale saanud kuu parima otseposti tiitli.
November kui aasta pimedaim aeg on sel aastal paljudel inimestel olemise õõnsaks teinud – külma ja pimeda aja tulek on tekitanud teadmatust ja hirmu energiakriisi osas.
Keskkonnahoid ja jätkusuutlikkus on lisaks üleüldisele kõneteemale saanud ka ettevõtete väärtuste ja igapäevase toimimisloogika prioriteediks. Temaatiliselt on seekordseks kuu parimaks otsepostiks valitud Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.