Autor: Omniva • 19. detsember 2022

Kuidas tõsised teemad otseposti abil laia publikuni tuua?

November kui aasta pimedaim aeg on sel aastal paljudel inimestel olemise õõnsaks teinud – külma ja pimeda aja tulek on tekitanud teadmatust ja hirmu energiakriisi osas.

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning riigikantselei algatusel läks üle-eestiliselt laiali energiasäästu võimalusi tutvustav otsepost, millega on nad pälvinud ka novembrikuu parima otseposti tiitli. Kampaania “Hoiame kokku!” ülesanne oli rääkida keerulisel energiasäästu teemal, mida toetas otsepostitus. “Eesmärk oli tõsta inimeste teadlikkust energiasäästu võimalustest ning ühtlasi tänada juba kõiki neid inimesi, kes on oma tarbimist vähendanud,” selgitab kampaaniat koordineerinud kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid tegevjuht Kristi Jõesaar.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700