Kevad on aeg, mil mõtted puhkevad taas õitsele ja terendab uus hingamine. Ihkame leida inspiratsiooni, värskeid ideid ja uusi tegevusi, mistõttu on kevade hakul otsepost suurepärane võimalus teavitada kliente oma ettevõtte uudistest ja hooajalistest pakkumistest.
Kevadised soojakraadid meelitavad välja rohenäpud, kes agaralt istutus- ja hooldustöid tegema asuvad. Tervisesportlastele on saabunud õige aeg, et välja otsida rattad, rulad ja rulluisud. Kodused meistrimehed rajavad terrasse ja aiamajakesi. Otsepostiga saab ettevõte suunata oma turundusmaterjalid erinevatele hooajalistele tegevustele ja vajadustele mõeldes. Sinu potentsiaalne klient võib sinu tootest või teenusest juba pikalt puudust tunda, kuid ei pruugi neid veel veebist otsida. Otseposti abil saad hõlpsalt luua uusi kliente ja suurendada oma müüki.
Otseposti loeb või sirvib 90% tallinlastest, kellest 31% külastab või sooritab ostu vähemalt ühest poest just nimelt otseposti mõjul. See tõestab selgelt, et otsepost on nähtav, äratab saajas tähelepanu ning paneb mõtlema ja tegutsema.
Ühtlasi on otsepost üks laiema katvusega meediume. Eestis on üle 500 000 postkasti, kusjuures iga postkasti kaudu jõuab keskmiselt kahe kontaktini. Kui tunned oma kliendiprofiili, võimaldab otsepost sihtida vägagi täpselt. Läbi aastate oleme näinud mitmete toodete ja teenuste tähelendu just tänu paberkandjal reklaamile. Ära jäta turundussõnumit ekslema – saada ta lihtsalt sihtrühmani!
Tabav, hästi sihitud ja läbimõeldud otsepost võib öelda rohkem kui sada infokirja. See on personaalsem, äratab saajas rohkem huvi ja on muust infotulvast mõnevõrra eemaldunud. Kliendiprofiili kõnetav otsepost võib füüsilisest postkastist vastu vaadates valmistada saajale rõõmu ja üllatusmomenti ning jääb üldjuhul päevadeks laua peale end meelde tuletama.
Otsepost on hea turunduskanal konkurentidest eristumiseks. Tee otsepostitusest põnev ja eristuv saadetis, mis ka käegakatsutavalt soovitud sihtgrupini jõuab. Võta meiega ühendust, et leida just sinu kampaaniale parim otseposti lahendus nii sihtimise kui ka teostuse poole pealt, aadressil
[email protected].
Seotud lood
Möödunud aasta viimasele kuule pani väärika lõpu ettevõte Prindiviis, kes oma värske trükikoja loomise ja vastavateemalise reklaamiga on endale saanud kuu parima otseposti tiitli.
November kui aasta pimedaim aeg on sel aastal paljudel inimestel olemise õõnsaks teinud – külma ja pimeda aja tulek on tekitanud teadmatust ja hirmu energiakriisi osas.
Traditsiooniliselt on Omniva ka sel aastal kaardistanud otseposti nähtavuse ja mõju tarbijale. Viilup Uuringud OÜ poolt oktoobris läbi viidud 500 vastajaga online-uuringust selgub, et otsepostituste märgatavus Tallinnas püsib eelmise aastaga võrreldes samal tasemel.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele