Otseposti loeb või sirvib 90% tallinlastest ning 31% vastajatest tunnistas, et külastas või sooritas ostu vähemalt ühest poest justnimelt otseposti mõjul. See on kõnekas näitaja otseposti nähtavuse ja selle sisu tähelepaneku puhul, mis tähendab, et otsepost ei lenda joonelt prügikasti, vaid äratab tähelepanu, paneb mõtlema ja isegi tegutsema.
“Valdav enamus ehk 77% Tallinna elanikest märkas vähemalt ühte otsepostitust uuringuperioodile eelnenud nädalal. Võrreldes möödunud aasta detsembriga, ehk eelmise aasta uuringuperioodiga, on märgatavus jäänud samaks,” ütleb Omniva teenusejuht Kristi Purge.
“Tallinlasi kõnetavad enim toidukaupluste otsepostitused (76%), millele järgnevad linna- ja vallalehed (38%) ja elektroonikakauplused (32%). Tavapärasest enam on hakatud ootama kodulähedaste teenuste ja teeninduste, nt autopesu, juuksuri, toitlustuse jm äride (25%) reklaaminfot,” kommenteerib Purge inimeste eelistusi.
Ülekaalukalt enim hinnatakse poodi mineku või toote ostmise mõjutajaks pakkumisi – soodushinnad 79%, hooajaliste toodete pakkumine 33%, sama raha eest mitu toodet 27%. Lisaks peetakse mõjutajateks paljude erinevate toodete (21%) ja uuenduslike toodete (20%) pakkumisi.
“Tänavuaastased tulemused ilmestavad, et inimeste tarbimisharjumusi mõjutavad endiselt reklaamid just nende võimaliku kasu tõttu. Otseposti atraktiivne ja selge presenteerimine mõjutab tarbijat oste planeerima ning ka neid sooritama. Tulemused näitavad, et otseposti mõju ostude sooritamisele on sama kõrge kui eelmistel uuringuperioodidel,” ütleb Purge.
Võtke meiega ühendust aadressil [email protected] ja leiame Teie eesmärkidele kõige sobivama otsepostilahenduse, mis oleks klientide poolt oodatud ja aitaks täita ettevõtte ärilisi eesmärke.