• ST
  • 25.07.22, 13:29

Olulised nipid, mida pead teadma, et otsepostitus oleks edukas

Otsepost on hea turundusmeetod konkurentidest eristumiseks. Kindlale sihtrühmale sihitav reklaam on mõjusam kui näiteks traditsiooniline e-kiri. Ei tasu eeldada, et kõik inimesed tänapäeval digimeediat kasutavad. Tee otsepostitusest põnev ja eristuv saadetis, mis ka käegakatsutavalt soovitud sihtgrupini jõuab.
Olulised nipid, mida pead teadma, et otsepostitus oleks edukas
Et sinu otsepostitus täidaks kõige edukamalt oma eesmärki, tuleks esimeste asjadena keskenduda efektiivsusele, sihtgrupi tabamisele ja mõõdetavusele. Otsepost võimaldab saadetist sihtida kindlale piirkonnale ja kindlate kriteeriumitega saajatele. Seega mõtle läbi, milline on sihtgrupp, kelleni oma sõnumiga jõuda soovid. Et hinnata, kas ja millise ulatusega on otsepost sinu turunduslikku eesmärki täitnud, tuleb paika panna konkreetsed mõõdikud, mille järgi seda hinnata. QR-koodid, sooduskoodid ja kupongid materjali juures on väga headeks kaaslasteks veebireklaamile, mis ühtlasi muudavad otsepostituse efektiivsuse paremini mõõdetavaks.
Tee saadetisest endast reklaamikandja. Pane kaasa tootenäidiseid või midagi muud meeliköitvat. Peaaegu kõik, mis mahub postkasti, võib otsepostituse juurde kuuluda. On inimlik, et ainult paberileht meid ostu sooritama ei pane. Me tahame reaalselt näha ja katsuda, millega on tegu. Emotsioon on see, mis paneb inimesi teatud otsuseid tegema. Kui otsepostitusest saadav emotsioon on eriline, muudab see saaja hinnangut ka otsepostituse saatjast ning viib suurema tõenäosusega täiendavat informatsiooni otsima.
Pane rõhku otseposti välimusele. Flaiereid ja voldikuid oleme me kõik juba sadu kordi näinud – mõtle kastist välja ja ole eristuv. Selle saavutamiseks saab kasutada näiteks huvitavamat paberit. Pane teele erikujuline kaart, kingitus, endanimeline ajakiri või volditav mõistatus. Kõneta täpselt valitud sihtrühmi saadetisega, mille vormi piirab vaid fantaasia.
Kaasa lisaks visuaalsele poolele ka teisi meeli. Visuaalne külg on mistahes reklaammaterjalide puhul elementaarne ja selle kallal näevad vaeva kõik teisedki. Ometi on meil ka näiteks haistmis- ja kuulmismeel, mida reklaami edastamisel edukalt ära kasutada. Erilahendused saavutavad positiivsema reaktsiooni ja jäävad saajale kauemaks meelde.
Hoia sõnum ja visuaal puhta ja lihtsana. Nii on kindel, et sinu toodet või teenust reklaamiv sõnum jõuab inimesele päriselt kohale. Väldi nii sõnumites kui visuaalis üleliigset “müra” ja keskendu sellele, mis on kõige olulisem. Mistahes loomingulised erilahendused on eesmärgipärased vaid siis, kui need on läbimõeldud ja toetavad edastatava saadetise terviklikku sisu.
Otsepost on üks laiema katvusega meediume. Eestis on üle 500 000 postkasti, kusjuures iga postkasti kaudu jõuab keskmiselt 2 kontaktini. Kui tunned oma kliendiprofiili, võimaldab otsepost materjale sihtida vägagi täpselt. Läbi aastate oleme näinud mitmete toodete ja teenuste tähelendu just tänu otsepostile. Ära jäta turundussõnumit ekslema – saada ta lihtsalt sihtrühmani!
Võta meiega ühendust, et leida just sinu kampaaniale parim otsepostilahendus nii sihtimise kui ka teostuse poole pealt, aadressil [email protected].

Seotud lood

Uudised
  • 07.07.22, 14:17
Juunikuu parim otsepost panustas kogukonna väärtustesse
Suve hakul on kodukohvikute päevad taas täies hoos. Nii on ka päris loogiline, et seekord võitis kuu parima otseposti tiitli Laagri kultuurikeskuse reklaammaterjal kogukonna kohvikutepäeva kohta.
Uudised
  • 13.06.22, 15:51
Omniva kuu parim otsepost kutsus vallaelanikke kompostima
Möödunud mai tähistas keskkonnakuud. Sellega haakuvalt jäi žüriile silma Kadrina Vallavalitsus, kes oma otsepostitusega juhtis tähelepanu algatusele kompostiljon.ee, et oma kogukonda ja valla elanikke kompostimise teemal kurssi viia.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.22, 11:55
Millised reklaamkanalid valida suviste kampaaniate jaoks?
Kaunid kevadilmad on juba esimesed rohenäpud suvilatesse meelitanud, kuid ’’linnast välja’’ trend kogub alles hoogu. See sunnib turundajaid paratamatult mõtlema, et kuidas jõuda potentsiaalsete klientideni peenarde vahele, grillinurka või randa.
Uudised
  • 08.04.22, 14:50
Kuu parim otsepost pakkus jõhvikatele aastast krõbekana varu
Märtsi parima otsepostiga kutsus KFC Jõhvi ja ümberkaudsete piirkondade elanikke uue kohaliku restorani avamisele. Kogukonna kõnetamiseks võeti kasutusele ahvatlev pakkumine ja visuaal, mis ei jäta kedagi külmaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele