• 08.04.22, 14:50

Kuu parim otsepost pakkus jõhvikatele aastast krõbekana varu

Märtsi parima otsepostiga kutsus KFC Jõhvi ja ümberkaudsete piirkondade elanikke uue kohaliku restorani avamisele. Kogukonna kõnetamiseks võeti kasutusele ahvatlev pakkumine ja visuaal, mis ei jäta kedagi külmaks.
Kuu parim otsepost pakkus jõhvikatele aastast krõbekana varu
  • Foto: Omniva
Omniva reklaami teenusejuhi Kristi Purge sõnul jäi KFC flaier otseposti žüriile silma oma disaini ning pakkumise poolest. ,,Isuäratava toidu pildid kõnetavad alati ja kui seal juures on veel pakkumine, et inimestel on võimalik võita tasuta kana terveks aastaks, siis see jääb postkastis kindlasti silma,’’ ütles Purge. Lisaks märkis žürii ära, et tegu on KFC poolt hästi läbi mõeldud teostusega, sest sihtrühmas olevaid elanikke kõnetatakse nii eesti- kui vene keeles.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele