• 07.07.22, 14:17

Juunikuu parim otsepost panustas kogukonna väärtustesse

Suve hakul on kodukohvikute päevad taas täies hoos. Nii on ka päris loogiline, et seekord võitis kuu parima otseposti tiitli Laagri kultuurikeskuse reklaammaterjal kogukonna kohvikutepäeva kohta.
Juunikuu parim otsepost panustas kogukonna väärtustesse
  • Foto: Laagri kohvikutepäev
Kodukohvikute päevad on aasta-aastalt üha laialdasemat populaarsust koguv kogukondlik üritus. Eestlastena me kodukandi elanikega juttu ei kipu ajama, ammugi ei tiku nende tagahoovidesse. Koduste kohvikute püsti panemine annab selleks aga erilise võimaluse. “Kuna Laagri kohvikutepäev on väga populaarne sündmus, võiks isegi öelda aasta tippsündmus meie piirkonnas, siis on mõõdukas ja samas käega katsutav reklaam just see, mida vajatakse,” sõnab Laagri kultuurikeskuse kultuurijuht Ingrid Novikova.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele