Suve hakul on kodukohvikute päevad taas täies hoos. Nii on ka päris loogiline, et seekord võitis kuu parima otseposti tiitli Laagri kultuurikeskuse reklaammaterjal kogukonna kohvikutepäeva kohta.
- Foto: Laagri kohvikutepäev
Kodukohvikute päevad on aasta-aastalt üha laialdasemat populaarsust koguv kogukondlik üritus. Eestlastena me kodukandi elanikega juttu ei kipu ajama, ammugi ei tiku nende tagahoovidesse. Koduste kohvikute püsti panemine annab selleks aga erilise võimaluse. “Kuna Laagri kohvikutepäev on väga populaarne sündmus, võiks isegi öelda aasta tippsündmus meie piirkonnas, siis on mõõdukas ja samas käega katsutav reklaam just see, mida vajatakse,” sõnab Laagri kultuurikeskuse kultuurijuht Ingrid Novikova.
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.