• ST
  • 22.04.22, 11:55

Millised reklaamkanalid valida suviste kampaaniate jaoks?

Kaunid kevadilmad on juba esimesed rohenäpud suvilatesse meelitanud, kuid ’’linnast välja’’ trend kogub alles hoogu. See sunnib turundajaid paratamatult mõtlema, et kuidas jõuda potentsiaalsete klientideni peenarde vahele, grillinurka või randa.
Millised reklaamkanalid valida suviste kampaaniate jaoks?
Üks on kindel, tänapäeval julgevad vähesed sammugi teha ilma, et telefon turvaliselt näppude vahel või taskus oleks. Seega on digikanalid siinkohal kindel ja laialt kasutatud valik, mis soovitud sõnumid iga ilmaga kohale viib. Hea võimalus digikampaanias levitatavate pakkumiste kinnistamise füüsilisel kujul on otsepost. Kindlasti mõtled praegu, et kuidas toimib otsepost suvel, kui keegi kodus ei istu. Siinkohal tasub mõelda, kus veedab ihaldatud sihtrühm suvel oma väärtuslikku aega. Otsepostiga on võimalik sihtida tuntud suvituspiirkondi ja kaugeid külasid, kuhu inimesed endale maakodusid soetanud on ning kui teha seda meeldejäävalt ja läbimõeldult, siis on edu kindel.
Vii sõnum sinna, kus on inimesed! Näiteks kodu- ja aiapoodidel on võimalus teha hooajaline kampaaniapostitus piirkonnas, mis nende poe asukohast kaugele jääb, kuid puhkajad saavad pakiautomaatide ja kullerite toel mugavalt kogu vajaliku kauba suvilasse tellida. Nii ei pea klient ette võtma pikka autosõitu ja saab mugavalt nautida kõike, mida suvel pakkuda. Soovitame kindlasti katsetada otsepostituse planeerimist hooajaliselt populaarsetesse asulatesse, sest nii jõuab sõnum inimesteni õigeaegselt ja mõjub personaalsemalt. Samuti saab sel viisil kampaaniat läbimõeldult planeerides hoida kokku otseposti tootmiskuludelt ja säästa loodust.
Üllata ja jää meelde erilahendustega. Otsepost annab võimaluse viia kliendini neid toote aspekte, mis muudes kanalites kaugeks jääda võivad. Näiteks kui ilutoodete e-poes on esindatud päikesekaitse tooted, siis miks mitte saata koos kampaania otsepostiga ka testrid suvituspiirkondadesse rannikualadel, kus inimesed rannamõnusid nautimas käivad. Sihtrühmal tekib kohe positiivne emotsioon ja isiklik kogemus pakutava tootega, mis järgmisel ostuplaneerimise hetkel erksalt meeles püsib. Kindlasti leiab iga ettevõte oma tootevalikust midagi vajalikku ja väikesemõõdulist, mis saajat rõõmustada võiks – peaasi, et see postkasti avast sisse mahuks.
Aktiveeri oma sihtrühm. Suvi on aeg avastamiseks ja seiklemiseks – inimesed liiguvad ringi ning on uutele kogemustele avatud. See tähendab, et erinevaid teenuseid pakkuvate ettevõtete jaoks on tegu eriti magusa kampaaniaperioodiga, mil ka konkurents on tihe. Eristu ja jää meelde loova otsepostitusega, mille tulemuslikkuse mõõtmiseks saad kasutada erinevaid soodusmärksõnu või QR-koodi. Kui ettevõtte tegevus on hooajaline, siis on otsepost ka hea võimalus ümberkaudses piirkonnas töökäsi leida.
Võta ühendust Omniva reklaamteenuste spetsialistidega, et leida just sinu suvekampaaniale parim otsepostilahendus nii sihtimise kui ka teostuse poole pealt, aadressil [email protected]

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele