• 09.01.23, 10:21

Otsepost kui efektiivne lisavõimalus tutvustada ettevõtte lansseerimist

Möödunud aasta viimasele kuule pani väärika lõpu ettevõte Prindiviis, kes oma värske trükikoja loomise ja vastavateemalise reklaamiga on endale saanud kuu parima otseposti tiitli.
Otsepost kui efektiivne lisavõimalus tutvustada ettevõtte lansseerimist
Prindiviis on trükikoja Trükiviis OÜ 2022. aasta novembris tegutsemist alustanud Kuressaare filiaal. “Kampaaniapostitus oli plaanis kohe pärast värske ettevõttega alustamist. Esialgselt oli mõttes ainult teavitus, kuid aasta lõpu tähtpäevade tuules otsustasime luua kolm ühes postituse – pühadetervitus ning teavitus Prindiviie alustamisest ja tasuta kampaaniateenuse pakkumisest,” räägib Prindiviie trükioperaator Anni Murd otseposti idee sündimisest.

Seotud lood

Uudised
  • 19.12.22, 09:41
Kuidas tõsised teemad otseposti abil laia publikuni tuua?
November kui aasta pimedaim aeg on sel aastal paljudel inimestel olemise õõnsaks teinud – külma ja pimeda aja tulek on tekitanud teadmatust ja hirmu energiakriisi osas.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.22, 10:55
Otseposti märgatavus Tallinnas on endiselt kõrge
Traditsiooniliselt on Omniva ka sel aastal kaardistanud otseposti nähtavuse ja mõju tarbijale. Viilup Uuringud OÜ poolt oktoobris läbi viidud 500 vastajaga online-uuringust selgub, et otsepostituste märgatavus Tallinnas püsib eelmise aastaga võrreldes samal tasemel.
Uudised
  • 10.11.22, 17:04
Oktoobri parim otsepost hiilgas sisukusega
Keskkonnahoid ja jätkusuutlikkus on lisaks üleüldisele kõneteemale saanud ka ettevõtete väärtuste ja igapäevase toimimisloogika prioriteediks. Temaatiliselt on seekordseks kuu parimaks otsepostiks valitud Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht.
Uudised
  • 07.10.22, 12:45
Septembri parim otsepost püüdis pilke ja pakkus lisandväärtust
Sügis tähistab uue hooaja algust, mis omakorda toob kaasa mitmed kampaaniad, eripakkumised ja uued tulijad. See on aeg, kus reklaamid saavad uue hoo ja tähenduse. Selles valguses teeme teatavaks septembri kuu parima otseposti, mille on seekord pälvinud Stroomi Keskus.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele