Telia Eesti väikeärikliendi turundusjuht Riin Liht sõnas, et keskenduvad turundus- ja kommunikatsioonitegevustes palju turvalisusega seotud teemadele ning eelmine aasta tähistas olulist muudatust ka Telia brändi disainikeeles, mis esindab funktsionaalset ja kaasavat digikogemust parimal võimalikul moel.

- Telia Eesti turunduse ja brändi tiim. Foto: Laura Oks
Riin Lihti sõnul on Telia valdkonna armastatuim bränd, omades fundamentaalset rolli digiühiskonna arendamises. Ta ütles, et Telia turundustiimi inimesed tahavad päriselt luua Eesti inimestele kvaliteetset, turvalist ja kestlikku digiühiskonda. Selle mõtteviisi valguses pingutab Lihti sõnul nende turundustiim iga päev, et tuua Telia klientideni eristuvaid kampaaniaid, põnevaid kliendipakkumisi ning meeldejäävaid sündmusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toome teieni Aasta Turundustiim 2022 viis nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 29. ja 30. märtsil Kultuurikatlas.
Lidl Eesti turundustiimi juhi Madli Merila sõnul väärib eelmisest aastast kindlasti äramärkimist avamiskampaania ning suurim väljakutse oli korraga kaheksa kaupluse avamine neljas linnas.
Pakendikeskus on nomineeritud Aasta Turundustiimi tiitlile teist aastat järjest. Pakendikeskuse uue turundusjuhi Annika Sillaotsa sõnul on nende edu võti balansseeritud aktuaalsed teemad emotsionaalse humoorika lähenemise ja originaalsete loovlahendustega.
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nende puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2e brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.