Madli Merila rääkis, et Lidl on turul olnud vaid aasta, kuid juba muutunud paljude Eesti inimeste jaoks esimeseks valikuks igapäevaste toidukaupade ostmisel. Kindlasti väärib tema sõnul äramainimist Lidli avamiskampaania – avada samaaegselt kaheksa kauplust neljas linnas oli kindlasti eelmise aasta kõige suurem väljakutse. „Suvekampaania eesmärk oli tõsta brändi tuntust ja lootsime, et inimeste suverepertuaari lisandub üks tore suvine lugu,“ märkis Merila ja lisas, et mõõtmed, mis “Pa-pa-pa parim suvi” võttis, üllatasid neid ennastki. Tema sõnul on iga turundaja unistus näha oma kampaaniat viraalselt levimas ning saamas osaks popkultuurist, mis vormusid meemide, remixide, TikToki tantsude ja animafilmidena. Viisijuppi laulsid nii väikesed lapsed kui ka Võsu rannafestivali publik.