Lidl Eesti turundustiimi juhi Madli Merila sõnul väärib eelmisest aastast kindlasti äramärkimist avamiskampaania ning suurim väljakutse oli korraga kaheksa kaupluse avamine neljas linnas.
Madli Merila rääkis, et Lidl on turul olnud vaid aasta, kuid juba muutunud paljude Eesti inimeste jaoks esimeseks valikuks igapäevaste toidukaupade ostmisel. Kindlasti väärib tema sõnul äramainimist Lidli avamiskampaania – avada samaaegselt kaheksa kauplust neljas linnas oli kindlasti eelmise aasta kõige suurem väljakutse. „Suvekampaania eesmärk oli tõsta brändi tuntust ja lootsime, et inimeste suverepertuaari lisandub üks tore suvine lugu,“ märkis Merila ja lisas, et mõõtmed, mis “Pa-pa-pa parim suvi” võttis, üllatasid neid ennastki. Tema sõnul on iga turundaja unistus näha oma kampaaniat viraalselt levimas ning saamas osaks popkultuurist, mis vormusid meemide, remixide, TikToki tantsude ja animafilmidena. Viisijuppi laulsid nii väikesed lapsed kui ka Võsu rannafestivali publik.
Seotud lood
Pakendikeskus on nomineeritud Aasta Turundustiimi tiitlile teist aastat järjest. Pakendikeskuse uue turundusjuhi Annika Sillaotsa sõnul on nende edu võti balansseeritud aktuaalsed teemad emotsionaalse humoorika lähenemise ja originaalsete loovlahendustega.
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nende puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2e brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
Toome teieni Aasta Turundustiim 2022 viis nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 29. ja 30. märtsil Kultuurikatlas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.