Autor: Laura Reiter • 9. märts 2023

Aasta Turundustiim 2022 nominendi Lidl Eesti esimene tiir ümber päikese oli lennukas ja täis väljakutseid

Lidl Eesti turundustiimi juhi Madli Merila sõnul väärib eelmisest aastast kindlasti äramärkimist avamiskampaania ning suurim väljakutse oli korraga kaheksa kaupluse avamine neljas linnas.
Lidl Eesti turundustiim

Madli Merila rääkis, et Lidl on turul olnud vaid aasta, kuid juba muutunud paljude Eesti inimeste jaoks esimeseks valikuks igapäevaste toidukaupade ostmisel. Kindlasti väärib tema sõnul äramainimist Lidli avamiskampaania – avada samaaegselt kaheksa kauplust neljas linnas oli kindlasti eelmise aasta kõige suurem väljakutse. „Suvekampaania eesmärk oli tõsta brändi tuntust ja lootsime, et inimeste suverepertuaari lisandub üks tore suvine lugu,“ märkis Merila ja lisas, et mõõtmed, mis “Pa-pa-pa parim suvi” võttis, üllatasid neid ennastki. Tema sõnul on iga turundaja unistus näha oma kampaaniat viraalselt levimas ning saamas osaks popkultuurist, mis vormusid meemide, remixide, TikToki tantsude ja animafilmidena. Viisijuppi laulsid nii väikesed lapsed kui ka Võsu rannafestivali publik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700