Küsisime Eesti loov-, meedia-, digi-, üritusturundus- ja PR-agentuuride juhtide arvamust selle kohta, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal nende arvates kõige enam silma paistis. Igal vastajal palusime nimetada kuni kolm silmapaistvat turundustiimi, saadud hääled liideti kokku. Kokku mainiti ära 58 tublit Eesti turundustiimi.
Enim hääli saanud tiimid tähestikulises järjekorras on järgmised:
1. Lidl Eesti
2. Pakendikeskus
3. Slava Ukraini
4. Tele2 Eesti
5. Telia Eesti
Aasta Turundustiim 2021 on Elisa Eesti.
Tänavune Password, mis toimub 29.-30. märtsil Kultuurikatlas keskendub turunduse ja psühholoogia seostele.
Registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna SIIN ja vaata programmi SIIT.