Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nende puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2e brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
- Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonitiim.
Küsimusele, millega on Tele2 Eesti tiim Aasta Turundustiim 2022 nominatsiooni ära teeninud ja millega nende endi hinnangul enim silma paistnud, vastas Tiina Mall Vannastu, et Tele2 turundus- ja kommunikatsioonitiim ehk marcoms’i (marketing communications – toim.) liikmed on Põhjusega Mässajad, kes toimetavad kirglikult ning julgelt ja seda nii kampaaniate kui ka sise- ja väliskommunikatsiooniga. „Peame üksteist ja nimetame ka oma kliente sõpradeks ning sellest tulenevalt on kogu meie brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga – bürokraatlik ega korporatiivne stiil ei ole meie jaoks,“ selgitas ta ja lisas, et mässajalikule suhtumisele lisaks hoolivad nad Tele2s päriselt nii iseendast, üksteisest kui ka oma sõpradest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 13. märtsini
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.