Autor: Laura Reiter • 27. jaanuar 2023

Rannarootsi turundusjuht: brändil võiks olla iseloom, huumorimeel ja seisukoht aktuaalsetes küsimustes

Hiljuti on Rannarootsi sotsiaalmeedia reklaamid jäänud silma uudse lähenemisega. Ettevõtte turundusjuhi Ivo Vinogradovi sõnul on kõige tähtsam see, et sotsiaalmeedia ei muutuks n-ö tapeediks, märkides, et newshacking on nende jaoks üks paljudest tööriistadest, millega saada tähelepanu.
„Kui vorsti kilomeetriteks arvutamise postitus oli puhas newshacking, siis pakendiuuenduse postitusel oli lisaks ka väike trollimise moment juures,“ selgitas n-ö Kalevi värvides reklaami Rannarootsi turundusjuht Ivo Vinogradov ja lisas, et paraku ei saanud paljud naljast aru.
Foto: Rannarootsi

Küsimusele, kas Rannarootsi on nüüd võtnud turunduses või kitsamalt sotsiaalmeedias täiesti uue suuna, vastas Ivo Vinogradov, et turundajad ei võistle sotsiaalmeedias tähelepanu pärast omavahel, vaid kogu sisuga - alustades uudistest ja lõpetades sõprade isikliku sisuga. Tähelepanu on tema sõnul esimene samm ja ilma selleta ei saa oma tootest rääkida.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700