Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 24. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada poole soodsamalt.
BalticBest on peamiselt Balti riikide agentuuridele mõeldud reklaamikonkurss, millel võivad osaleda ka teiste väikeriikide agentuurid.
BalticBestil kulla võitnud tööd saadetakse korraldaja kulul edasi võistlema rahvusvahelisele reklaamikonkursile EPICA Awards, kus ka mullu võitsid auhindu mitu BalticBestil kulla võitnud tööd, sealhulgas Optimisti kampaania "14 pole okei" hõbeda.
BalticBestile tööde esitamine kestab kuni 12. augustini. Tänavusel Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd esitada BalticBestile 50% soodustusega.
Esita oma töö konkursile
SIIN.Vaata osalemise infot ja tingimusi
SIIT.
BalticBesti žürii töö toimub otse eetris 24. augustil, mil võistlejad saavad žürii kommentaare oma tööle näha ja kuulda reaalajas.
Hoia end kursis BalticBesti konkursiga
eng.bestmarketing.ee.
Seotud lood
Tähtaeg 12. august 2022
Iga-aastane globaalne väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2022 on nüüdsest tööde esitamiseks avatud. Tähtaeg tööde esitamiseks kukub 12. augustil.
Agentuuri Tank digisuuna juhi ja tänavuse loovkonkursi BalticBest züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul ainult data-driven ja müügile orienteeritud kommunikatsiooniga eriti kaugele ei jõua. Oluline on ka brändi maine ning selle loomine ja säilitamine.
Agentuuri Optimist juhi ja tänavuse rahvusvahelise väikeriikide loovkonkursi BalticBest žüriiliikme Magnus Lužkovi sõnul on konkurssidel osalemise olulisus isegi kasvanud, kuna talentide jahtimine on muutunud agressiivsemaks. Lisaks rääkis ta, et vanemad brändid peavad täna konkurentsis püsimiseks rohkem pingutama ning pakkus, et nende agentuuris on Eestis ainsana tööl Metaverse’i projektidega tegelev põhikohaga spetsialist.
Rahvusvahelise reklaamikonkursi BalticBest 2021 otseülekanne on täna s.o 25. augustil. Vaata otseülekannet, mis algab kell 10.00.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.