Reklaamiagentuur Optimist avas esinduse Indias ja võitis eelmisel nädalal maailma suurimal loovkonkursil Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi.
Optimist võitis Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi tööga "14 pole okei"
Optimisti asutaja Anti Jürgenstein rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kui keeruline on sellise tasemega konkursil tunnustust saada ja kui palju on auhind agentuurile juba uusi koostöövõimalusi toonud. Samuti kirjeldas ta, kuidas on läinud Optimistil Indiasse laienemine, kui keeruline on olnud India ärikultuuriga kohanemine ja millist potentsiaali sellel turul nähakse.
Kuula intervjuud siit:
Kõrgelt auhinnatud reklaamiagentuur avas esinduse Indias
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.