Reklaamiagentuur Optimist avas esinduse Indias ja võitis eelmisel nädalal maailma suurimal loovkonkursil Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi.
- Optimist võitis Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi tööga "14 pole okei"
Optimisti asutaja Anti Jürgenstein rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kui keeruline on sellise tasemega konkursil tunnustust saada ja kui palju on auhind agentuurile juba uusi koostöövõimalusi toonud. Samuti kirjeldas ta, kuidas on läinud Optimistil Indiasse laienemine, kui keeruline on olnud India ärikultuuriga kohanemine ja millist potentsiaali sellel turul nähakse.
Kuula intervjuud siit:
Kõrgelt auhinnatud reklaamiagentuur avas esinduse Indias
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.