Nädala kampaania case study: Eesti Pandipakend ei näita ainult näpuga, vaid pakub ka lahendust
Eesti Pandipakendi büroo- ja kommunikatsioonijuhi Kerttu-Liina Urke sõnul aitas uus Panditopsi renditeenus eelmisel suvel ära hoida ligi 205 000 ühekordse nõu kasutamise ning prügiks muutumise, kandes endas mõtteviisi, et parim prügi on see, mida polegi tekkinud. Selle veelgi mõjusamaks näitlikustamiseks sai tänavu agentuuriga La Ecwador loodud välireklaami erilahendus.
Clear Channeli piilarisse oli tonnide viisi prügi paigutamine mõeldamatu, seetõttu sai see taandatud 150 inimese poolt ühel üritusel tarbitud ühekorranõude koguseks.
Kerttu-Liina Urke rääkis, et Eesti Pandipakend tegutseb oma põhitegevusalana aastast 2005 üle-eestilise joogipakendite pandisüsteemi korraldajana. „Taaratagastussüsteemi oleme kaasanud nii Eestis tegutsevaid tootjaid ja maaletoojaid, kes joogipakendeid turule paiskavad, kui ka kaupmehi, kelle abiga saavad kõik pandipakendid kokku kogutud ja ringlusse suunatud,“ selgitas Urke ja lisas, et Panditopsi teenus on asjade loogiline käik, pakkumaks ennast tõestanud pandisüsteemi eeskujul lahendust ka ürituse korraldajatele. „See päästab korraldajad ühekordsete nõude prügimägedest ning platside koristamisest ja annab neile rohkem aega tegeleda ürituse sisuliste küsimustega nagu programm jms.“
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]