• 06.06.22, 16:15

Nädala kampaania case study: Eesti Pandipakend ei näita ainult näpuga, vaid pakub ka lahendust

Eesti Pandipakendi büroo- ja kommunikatsioonijuhi Kerttu-Liina Urke sõnul aitas uus Panditopsi renditeenus eelmisel suvel ära hoida ligi 205 000 ühekordse nõu kasutamise ning prügiks muutumise, kandes endas mõtteviisi, et parim prügi on see, mida polegi tekkinud. Selle veelgi mõjusamaks näitlikustamiseks sai tänavu agentuuriga La Ecwador loodud välireklaami erilahendus.
Clear Channeli piilarisse oli tonnide viisi prügi paigutamine mõeldamatu, seetõttu sai see taandatud 150 inimese poolt ühel üritusel tarbitud ühekorranõude koguseks.
  • Clear Channeli piilarisse oli tonnide viisi prügi paigutamine mõeldamatu, seetõttu sai see taandatud 150 inimese poolt ühel üritusel tarbitud ühekorranõude koguseks.
Kerttu-Liina Urke rääkis, et Eesti Pandipakend tegutseb oma põhitegevusalana aastast 2005 üle-eestilise joogipakendite pandisüsteemi korraldajana. „Taaratagastussüsteemi oleme kaasanud nii Eestis tegutsevaid tootjaid ja maaletoojaid, kes joogipakendeid turule paiskavad, kui ka kaupmehi, kelle abiga saavad kõik pandipakendid kokku kogutud ja ringlusse suunatud,“ selgitas Urke ja lisas, et Panditopsi teenus on asjade loogiline käik, pakkumaks ennast tõestanud pandisüsteemi eeskujul lahendust ka ürituse korraldajatele. „See päästab korraldajad ühekordsete nõude prügimägedest ning platside koristamisest ja annab neile rohkem aega tegeleda ürituse sisuliste küsimustega nagu programm jms.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele