Eesti Pandipakendi büroo- ja kommunikatsioonijuhi Kerttu-Liina Urke sõnul aitas uus Panditopsi renditeenus eelmisel suvel ära hoida ligi 205 000 ühekordse nõu kasutamise ning prügiks muutumise, kandes endas mõtteviisi, et parim prügi on see, mida polegi tekkinud. Selle veelgi mõjusamaks näitlikustamiseks sai tänavu agentuuriga La Ecwador loodud välireklaami erilahendus.
- Clear Channeli piilarisse oli tonnide viisi prügi paigutamine mõeldamatu, seetõttu sai see taandatud 150 inimese poolt ühel üritusel tarbitud ühekorranõude koguseks.
Kerttu-Liina Urke rääkis, et Eesti Pandipakend tegutseb oma põhitegevusalana aastast 2005 üle-eestilise joogipakendite pandisüsteemi korraldajana. „Taaratagastussüsteemi oleme kaasanud nii Eestis tegutsevaid tootjaid ja maaletoojaid, kes joogipakendeid turule paiskavad, kui ka kaupmehi, kelle abiga saavad kõik pandipakendid kokku kogutud ja ringlusse suunatud,“ selgitas Urke ja lisas, et Panditopsi teenus on asjade loogiline käik, pakkumaks ennast tõestanud pandisüsteemi eeskujul lahendust ka ürituse korraldajatele. „See päästab korraldajad ühekordsete nõude prügimägedest ning platside koristamisest ja annab neile rohkem aega tegeleda ürituse sisuliste küsimustega nagu programm jms.“
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.