Autor: Kätlin Karpovski • 29. märts 2022

Turundusprofessor soovitab: põimi omavahel turundus ja meelelahutus

Stockholmi majanduskooli professor Micael Dahlen arutas turunduskonverentsil Password tarbijate ja maailma üle – millised on need aastal 2030.
Turundusprofessor Micael Dahlen tänavusel Passwordil.
Foto: Raul Mee

„Statistika kohaselt veedab inimene enamuse oma ärkveloleku ajast üheksa meetri raadiuses,“ nentis Dahlen ja lisas, et vajadus minna kaugemale kui üheksa meetrit muutub järjest rohkem ebavajalikuks, kuna kõik on kättesaadav nutitelefonidest. „Lisaks sellele, et inimeste liikuvus on märgatavalt vähenenud, on vähenenud ka tähelepanu hoidmise võimekus,“ sõnas ta ja lisas, et statistika kohaselt veedab keskmine inimene ühe tegevusega umbes kaheksa sekundit. Ka Google, Samsung ja Apple kasutavad Dahleni sõnul seda teadmist ära, luues tarbijatele võimalusi üha kiiremini info kätte saada - näiteks andes vaste otsingule enne, kui inimene on jõudnud küsimuse lõpuni kirjutada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700