• 08.03.22, 09:43

Kodutehnika edasimüüja: turgu ei kontrolli enam suured brändid

Kaasaegne tarbija on avatud uutele brändidele, näitab köögi- ja kodutehnika maaletootjate praktika. Kaasaegne tarbija ei pelga proovida väiksemaid ja veel tundmatuid alternatiive sellistele kodutehnika hiiglastele nagu Electrolux või KitchenAid.
PHH Group'i Marketplace'i Kaup24 juht Raimondas Žilenas
  • PHH Group'i Marketplace'i Kaup24 juht Raimondas Žilenas
Kahekümne erineva Euroopa turu kogemusega kodutehnika toodete edasimüüja Nettrade’i tegevjuhi Valentin Zaitsevi sõnul on eurooplased üldiselt uutele kaubamärkidele avatud. Tarbija uudishimu uute brändide vastu teeb ettevõtte juhi sõnul turule seal veel tundmatu kaubamärgiga sisenemise lihtsaks. „Brändi tuntus ei otsusta tingimata selle kauba edu turul. Uute toodete puhul loeb ennekõike e-poe teeninduse tase ning kauba hinna ja kvaliteedi suhe. Veelgi parem, kvaliteet peab ületama maksumuse,“ rääkis Zaitsev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele