1Office Groupi turundusjuht: B2B turunduses on suurim väljakutse õige kliendi leidmine
1Office Group turundusjuht Kristella Pender toob välja peamised fookuspunktid B2B turunduses, mida silmas pidada. Pender astub üles ka 28. jaanuaril Arhitektuurikeskuses toimuval praktilisel B2B turunduse seminaril, kus ta jagab kogemusi, kuidas nad oma ettevõttes B2B turundust teevad.
1Office Groupi turundusjuht Kristella Pender.
Penderi sõnul arvatakse tihti, et B2B turundus keskendub põhiliselt näost näkku kohtumistele ja pikale kliendivõitmise protsessile ehk siis enne müüki kliendisuhtluse ülesehitamisele, et lõpuks ka müük tehtud saada. „Kindlasti paljude B2B äride puhul ka nii on, kuid nagu ka B2C valdkonnas on väga erinevate ärimudelitega ärisid, on neid veel rohkem B2B valdkonnas“ sõnas ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]