• 13.12.21, 16:24

Optimisti juht: reklaamisektoris on tööjõupuudus suurenenud

Turundusagentuuri Optimist juht Magnus Luzhkov rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et ka reklaamisektoris on tööjõupuudus suurenenud, kuna ettevõtjate suurem huvi on sektorit kasvatanud. Samas võiksid Eesti ettevõtjad Luzhkovi hinnangul olla enesekindlamad ja end julgemalt välismaale reklaamida.
Magnus Luzhkov
  • Magnus Luzhkov
Lisaks andis Luzhkov ülevaate Optimisti viimasest edukamast projektist ning plaanist laieneda Saksamaale. Samuti rääkis ta palgasurvest ja konkurentsist reklaamisektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele