• 09.12.21, 09:46

Uuring: Eesti turundajad plaanivad 6% turunduseelarve kasvu

Kantar Emori sel sügisel esmakordselt läbi viidud Eesti turunduspraktikate uuringus olid luubi all turundusmaastiku võtmenäitajad, kuidas turundajad oma tegevusi plaanivad ning otsuseid teevad.
Uuring: Eesti turundajad plaanivad 6% turunduseelarve kasvu
Turundusekspertidelt kogutud tagasisidest selgub, et järgmiseks aastaks plaanivad vähemalt pooled turundajad turunduseelarve kasvu ning vaid 5 protsendil on kavatsus seda koomale tõmmata. Nii kujuneb keskmiseks turunduseelarve kasvuks 5,8 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele