• 03.12.21, 14:32

Nullist loodud Prisma rõivabränd Antti Tapani tuli, nägi ja võitis

Mullu tõi Soome Prisma supermarketite kett turule uue rõivabrändi Antti Tapani, muutes supermarketi rõivabrändi kuvandi cool’iks ja ihaldusväärseks. Brändi loomise taga on Soome agentuur BOND, kes noppis tänavusel Effie Awards Europe konkursil auväärse pronksmedali toote/teenuse lansseerimise kategoorias, konkureerides nii mõnegi üle maailma tuntud megabrändiga.
Julge ja sportliku joonega Prisma rõivabränd Antti Tapani
  • Julge ja sportliku joonega Prisma rõivabränd Antti Tapani
Soome agentuuri BOND head of innovation & experience design Martin Mohr, kes on töötanud muu hulgas ka selliste brändidega nagu Nike, adidas ja H&M, käis sügisel Tartus toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet brändi sünnilugu veidi avamas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele