• 03.12.21, 14:32

Nullist loodud Prisma rõivabränd Antti Tapani tuli, nägi ja võitis

Mullu tõi Soome Prisma supermarketite kett turule uue rõivabrändi Antti Tapani, muutes supermarketi rõivabrändi kuvandi cool’iks ja ihaldusväärseks. Brändi loomise taga on Soome agentuur BOND, kes noppis tänavusel Effie Awards Europe konkursil auväärse pronksmedali toote/teenuse lansseerimise kategoorias, konkureerides nii mõnegi üle maailma tuntud megabrändiga.
Julge ja sportliku joonega Prisma rõivabränd Antti Tapani
  • Julge ja sportliku joonega Prisma rõivabränd Antti Tapani
Soome agentuuri BOND head of innovation & experience design Martin Mohr, kes on töötanud muu hulgas ka selliste brändidega nagu Nike, adidas ja H&M, käis sügisel Tartus toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet brändi sünnilugu veidi avamas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele