Autor: Best Marketing • 18. november 2021

EASi jõulukampaania „Kingi aega“ inspireerib veetma ühist aega lähedastega

Sel nädalal alustas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus koostöös turismiettevõtetega üle Eesti kampaaniat „Kingi aega“, mis innustab lähenevateks jõuludeks kinkima asjade asemel elamusi. Iga Eesti inimene saab kampaanialehel vastavalt huvidele valida tegevusi, mida koos lähedastega ette võtta, ning mugavalt samas ka kinkekaardi soetada.

Turismiarenduskeskuse direktori Liina Maria Lepiku sõnul panustavad Eesti turismiettevõtted oma teenustega praegu palju inimeste vaimse ja ka füüsilise tervise hoidmisse. „Aeg on ainus, mida kunagi tagasi ei saa, ning meie ettevõtete pakutavad mitmekesised elamused annavad küllaga inspiratsiooni koos aega veeta ja ühiseid häid mälestusi luua,“ ütles Lepik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700