• 15.11.21, 13:43

Zalando käivitab emotsionaalse pühadekampaania, mis haarab enda alla kogu Euroopa

Berliinis asutatud Euroopa juhtiv moe ja elustiili veebiplatvorm Zalando käivitab laiaulatusliku pühadekampaania, et levitada rõõmutunnet üle kogu Euroopa, kutsudes kliente üles jagama oma tõelisi rõõmuhetki. Telereklaamis, mille on filminud Grammy nominent Savanah Leaf, on kujutatud pühadeaegset taas tuntavat rõõmutunnet lähedaste inimeste erilistes hetkedes.
Zalando käivitab emotsionaalse pühadekampaania, mis haarab enda alla kogu Euroopa
  • Foto: Geordie Wood
Kampaania #JoyIsOurs keskmes on emotsioonidest pakatav ja võimas rõõmuhüüe, mis kajastab pühadeaja olemust. Olgu tegemist igatsusega perekondlike koosviibimiste järele, vanade sõpradega taaskohtumisega või kõige kallimaga veedetud väärtuslike hetkedega - Zalando julgustab inimesi tundma rõõmu igal võimalikul moel. #JoyIsOurs on sihikindel samm “uude normaalsusse”, unustamata neid väljakutseid, millega oleme viimastel kuudel silmitsi seisnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele