• 15.11.21, 13:43

Zalando käivitab emotsionaalse pühadekampaania, mis haarab enda alla kogu Euroopa

Berliinis asutatud Euroopa juhtiv moe ja elustiili veebiplatvorm Zalando käivitab laiaulatusliku pühadekampaania, et levitada rõõmutunnet üle kogu Euroopa, kutsudes kliente üles jagama oma tõelisi rõõmuhetki. Telereklaamis, mille on filminud Grammy nominent Savanah Leaf, on kujutatud pühadeaegset taas tuntavat rõõmutunnet lähedaste inimeste erilistes hetkedes.
Zalando käivitab emotsionaalse pühadekampaania, mis haarab enda alla kogu Euroopa
  • Foto: Geordie Wood
Kampaania #JoyIsOurs keskmes on emotsioonidest pakatav ja võimas rõõmuhüüe, mis kajastab pühadeaja olemust. Olgu tegemist igatsusega perekondlike koosviibimiste järele, vanade sõpradega taaskohtumisega või kõige kallimaga veedetud väärtuslike hetkedega - Zalando julgustab inimesi tundma rõõmu igal võimalikul moel. #JoyIsOurs on sihikindel samm “uude normaalsusse”, unustamata neid väljakutseid, millega oleme viimastel kuudel silmitsi seisnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele