Zalando käivitab emotsionaalse pühadekampaania, mis haarab enda alla kogu Euroopa
Berliinis asutatud Euroopa juhtiv moe ja elustiili veebiplatvorm Zalando käivitab laiaulatusliku pühadekampaania, et levitada rõõmutunnet üle kogu Euroopa, kutsudes kliente üles jagama oma tõelisi rõõmuhetki. Telereklaamis, mille on filminud Grammy nominent Savanah Leaf, on kujutatud pühadeaegset taas tuntavat rõõmutunnet lähedaste inimeste erilistes hetkedes.
Autor: Geordie Wood
Kampaania #JoyIsOurs keskmes on emotsioonidest pakatav ja võimas rõõmuhüüe, mis kajastab pühadeaja olemust. Olgu tegemist igatsusega perekondlike koosviibimiste järele, vanade sõpradega taaskohtumisega või kõige kallimaga veedetud väärtuslike hetkedega - Zalando julgustab inimesi tundma rõõmu igal võimalikul moel. #JoyIsOurs on sihikindel samm “uude normaalsusse”, unustamata neid väljakutseid, millega oleme viimastel kuudel silmitsi seisnud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]