Balti- ja Põhjamaade juhtiva ärinõustamisettevõttega Miltton liitus endine majandusajakirjanik ja Ärilehe juht Ann-Marii Nergi.
- Ann-Marii Nergi Foto: Kristiina Tammik
Milttoni tegevjuhi Annika Arrase sõnul toob hinnatud ajakirjaniku liitumine ettevõtte konsultantide tiimiga kaasa palju väärtuslikku kogemust ja teadmisi. Eesti majanduselu edulugusid ja pahupoolt on Ann-Marii kajastanud üle kümne aasta. „Majanduskeskkonnas vabalt orienteerumine, meedia toimimise põhjalik tundmine, aga ka edukas juhtimiskogemus ning lai suhtevõrgustik on väärtuslik kapital, millele tugineda ka kommunikatsioonikonsultandi rollis“ selgitas Arras.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.