Autor: Best Marketing • 2. november 2021

Chaga turundusjuht Kristiina Kullo: brändi lugu on täna olulisem kui eales varem

Eesti väikeettevõte on ühendanud roheinnovatsiooni, teaduse ja meditsiiniseened. Tulemuseks on lõppbränditud toode, mille kodune edu on edasi liikunud eksportturgudele. Enam kui 20 aastat turundusmaailmas tegev olnud Kristiina Kullo räägib, kuidas müüa ja turundada valdkonda, mis veel mõni aastat tagasi tundus olevat liialt tulevikku vaatav.
Chaga turundusjuht Kristiina Kullo

Kõige lihtsamalt öeldes valmistab Chaga OÜ, mille turundust Kullo juhib, terviselisandeid ja eliksiire, mis valmistatud chagast ehk mustast pässikust, astelpajust, kibuvitsast, raudrohust ja teistest meie metsade tuntumatest ravimtaimedest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700