• 23.09.21, 09:47

Sokisahtli ja SaltsUpi juht: e-kaubandusvõrgustikud aitavad väikeettevõtetel murda välisturgudele

Sokisahtli ja SaltsUpi juht Piret Ilver on viimased kuus aastat uurinud e-kaubandusvõrgustike rolli väike- ja mikroettevõtete rahvusvahelistumisel. Järgnevalt toob Ilver välja suurimad tähelepanekud ja soovitused väikeettevõtjatele, kuidas kasvatada oma brändi tuntust ja müüki välisturgudel.
Sokisahtli ja SaltsUpi juht Piret Ilver
  • Sokisahtli ja SaltsUpi juht Piret Ilver
Rahvusvahelistumine on traditsiooniliselt olnud suurte rahvusvaheliste ettevõtete privileeg. Kiire globaliseerumine ja infotehnoloogia areng on aga võimaldanud mikro- ja väikese suurusega ettevõtetel siseneda rahvusvahelistele turgudele ning püsida konkurentsivõimelisena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele