LinkedIn reklaamikanalina: kas mõttetult kallis või suure potentsiaaliga?
LinkedIn on tõusev täht sotsiaalmeediaturunduses, sest lisaks mõjukale publikule võimaldab platvorm ka peensusteni minevat sihtimist. Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro toob välja LinkedIn-i turunduse põhilised eripärad.
Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro sõnul on LinkedIn peamiselt B2B kanal, kuigi järjest enam nähakse platvormis ka B2C väljundit, sest LinkedIn-i kasutajad on üldjuhul edumeelsed tööealised inimesed, kellele saab suurepärase täpsusega reklaame sihtida.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]