Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 15. september 2021

Ekspress Meedia IT-juht: tarbijad on valmis sisu eest maksma, takistuseks saab pigem aeg

Ekspress Meedia IT-juht ja EBSi digiturunduse õppejõud Ivar Krustok rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et suur osa inimesi on täna valmis sisu eest maksma ning klienti maksma saada ei ole keeruline, kuid pigem võib saada takistuseks piisava aja puudumine sisu tarbimiseks.
Ivar Krustok
Foto: Raul Mee

Krustoki sõnul ei lahku kliendid mitte peamiselt hinna tõttu vaid seepärast, et sisu ei jõuta ära tarbida. "Reaalsuses on inimesel aeg ära jaotatud ning isegi väga hea sisu tarbimisel võib aeg tihti takistuseks saada", märkis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700