Autor: Laura Reiter • 29. juuni 2021

Eesti kõrgkoolide vastuvõtukampaaniad 1. osa: EKA ja TTK püüdsid uusi tudengeid nii laulude kui efektsete ustega

Iga-aastased tormijooksud Eesti kõrgkoolidele hakkavad selleks aastaks joone alla saama ja nii küsisimegi kõrgkoolidelt, kuidas vastuvõtukampaaniad ellu kutsuti ja kas need tõid ka oodatud tulemusi. Esimeses osas jagavad oma kogemusi Eesti Kunstiakadeemia ja Tallinna Tehnikakõrgkooli turundusspetsialistid.
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtukampaania visuaal mängib asukoha identiteediga.
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700