• 30.06.21, 13:41

Eesti kõrgkoolide vastuvõtukampaaniad 2. osa: Tartu Ülikool ja Maaülikool julgustavad hoolivuse ja inimlikkusega

Eesti Maaülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Risto Mets ja Tartu Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi kt Viivika Eljand-Kärp jagasid selle aasta uute tudengite vastuvõtukampaania ideid, eesmärke ja tulemusi.
Eesti Maaülikooli vastuvõtukampaania põhifraasiks on "Minu valik on..."
  • Eesti Maaülikooli vastuvõtukampaania põhifraasiks on "Minu valik on..."
Millest lähtuvalt sündis vastuvõtukampaania idee?

Seotud lood

Uudised
  • 29.06.21, 14:23
Eesti kõrgkoolide vastuvõtukampaaniad 1. osa: EKA ja TTK püüdsid uusi tudengeid nii laulude kui efektsete ustega
EKA kampaania kontseptsioon pälvis Kuldmunal pronksmuna
Iga-aastased tormijooksud Eesti kõrgkoolidele hakkavad selleks aastaks joone alla saama ja nii küsisimegi kõrgkoolidelt, kuidas vastuvõtukampaaniad ellu kutsuti ja kas need tõid ka oodatud tulemusi. Esimeses osas jagavad oma kogemusi Eesti Kunstiakadeemia ja Tallinna Tehnikakõrgkooli turundusspetsialistid.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele